kompisarnasblogg

Monday, October 16, 2006

flygplats...

Just nu ar kl 03:45 och vi ska snart fa checka in vart bagage, ar pa Limas flygplats och nu bar det av mot Cuzco. Sanna och Sandra (Sannas van fran Orebro som mott upp oss har for att gora oss sallskap pa resten av resan - kul!!) ligger ute pa det iskalla golvet i vanthallen och sover men jag ar nog lite for frusen och radd om vara grejer for att klara av sadana aktiviteter har. Jag och Sanna har haft en fantastisk vecka i Costa Rica med framforallt massor av vildmarksaventyr och vackra naturupplevelser... Hoppas pa att hitta internet i Cuzco sa vi kan skriva en blogg tillsammans om vara upplevelser.

Vi bara saga att vara telefoner fungerar i detta land, vilket de inte gjort nar vi varit i djungeln. Nu gar det att skicka sms!
Ska vacka somntutorna nu. KRAM / Sara

4 Comments:

  • At 10:33 AM, Blogger kompisarna said…

    Hej Sara och Sanna!

    Läste just det senaste inlägget!
    Fasiken vad jag saknar er! Ni känns(och är) så långt borta.
    Sara hoppas du fått mitt sms som jag just skickade. Det kan ju vara lite krångligt sånt där när man inte är i närheten av varann. det var inget speciellt som jag skrev bara att jag saknar er och undrar när ni kommer hem!
    Här faller hösten på och mörkret lägger sig över oss. Ni kommer märka hur länge ni varit borta när ni ser att årstiden har ändrats rätt mycket.

    Nu ska jag inte ta upp mer plats här så jag avslutar med att skicka en STOR KRAM till er båda!!!

    Kramar Sara Json

     
  • At 2:10 PM, Blogger It´s all about me said…

    Cuzco är fullkomligt underbart..så vacker och mycket att se. Massa god mat och dessutom lyxiga hotell. Vi bodde på CASA SAN BLAS som VERKLIGEN är att rekommendera(och internet finns gratis) Tom varmvatten och underbara rum. Vilket hotell bor ni på? Ska försöka hinna maila imorn om tips med Bolivia. Men hotellet BRISAS DEL MAR i Copacabana med utsikt över Titicaca är inte fy skam..akta er för att äta kött där bara, många blev magsjuka i den lilla stan...KRAM!

     
  • At 2:11 PM, Blogger It´s all about me said…

    dessutom Sara får du ge mig tips om Buenos Aires sedan..hehe..ska åka dit i minst två månader i januari, ska även till Uruguay!!! KRam på er.

     
  • At 11:33 AM, Blogger kompisarna said…

    LOOOOOOOOOOOOOVE YOU!!!! :0) /Jennifer

     

Post a Comment

<< Home