kompisarnasblogg

Wednesday, August 30, 2006

Hrm... Tror att vi alla kommit av oss under sommaren, har hört komentarer som "hur var det man gjorde nu igen" och "jag har inte haft internet på hela sommaren" eller "jag har tappat lösenorden".... Men tanken är i alla fall att jag o Sanna ska skriva lite resedagbok här på denna blogg under vår Sydamerika resa som går av stapeln om två veckor. Så fram till dess hoppas jag att alla vänner vill lära sig att hitta hit ;)

På fredag 8/9 är det lite reseavskedsfest hos för mig o Sanna hos mig, ta gärna med fyra st av din favortit drink och byt dom med någon - så får du fyra nya olika spännande drinkar tillbaka! Hoppas så många som möjligt vill /kan komma. Hör gärna av dig till någon av oss (eller svara här... ) så vi vet på ett ungefär hur många vi blir.

Stor kram / Sara

1 Comments:

  • At 7:08 AM, Blogger It´s all about me said…

    det är idag det:) Kul att någon spanat in bloggen, ska följa den under er resa! Kram, anna.

     

Post a Comment

<< Home