kompisarnasblogg

Wednesday, May 24, 2006

Åh, jag vet egentligen inte vad jag ska skriva men känner bara att jag måste uttrycka min lycka över att ni, mina vänner finns. Såg en film igår om vänskap som heter "En dag i livet" av Lasse Halström. Underbar - se den! Tänk vad bitter man skulle kunna va i livet om man inte hade någon att dela allt med. Det blir varmt i bröstet när jag tänker på er... Hoppas vi alla kommer att bo närmre varandra i framtiden så jag kan få se er lite mer spontant och regelbundet för jag mår verkligen BRA när jag är med er, oavsett hur grundhumöret är.

Nästa gång ni är i Stockholm kanske vi kan åka till Akalla och äta kebab, jag har nämligen hört att det är den bästa som går att få tag i och det låter som en skön grej att åka dit bara för att prova kebab. Är det någon som vill? Inte för att jag gillar kebab så mycket men denna verkar ju vara väldigt god om folk åker hela vägen dit bara för att äta den ;)

Imorgon ska jag till Uppsala efter jobbet och lyssna på eriks pappa som har spelning, är det någon av er som har tid, lust och pengar till en bussbiljett som vill hänga med? Vore mys.

Massor med pussar / Saran

1 Comments:

  • At 2:03 PM, Blogger kompisarna said…

    Hej mina sköna!

    Har nog inte riktigt förstått hur det där med att skriva sitt eget inlägg o lägga upp bilder fungerar...hmmm...o har inte särskillt mkt hjälp av mina "fantastiska" tekniska kunskaper :) Det där m kebabb låter gott....du vet inte om dom har gratis hemkörning till Örebro? vore ngt så här mitt i hemtenta skrivandet....

    Älskar er mina vänner!, vet faktiskt inte om jag hade suttit här om jag inte hade er... tack o puss!

     

Post a Comment

<< Home