kompisarnasblogg

Saturday, May 13, 2006


Välkomna!

Lagom till Sannas födelsedag tänkte jag att det var dags att presentera årets bubblare - en bubbla som kan växa och bli hur stor som hellst; nämligen kompisarnas egna blogg!!! Vi kan ju utveckla den och göra den till precis vad vi vill och så länge vi alla bor i olika städer och lever så oregelbundna och olika liv tror jag det kan vara en riktigt skön grej. Ett ställe där vi kan skriva om allt mellan himmel och jord, viktigt och oviktigt, roligt och trist, dvs allt vi vill dela med våra vänner... t.ex:

  • dela tankar om livet
  • berätta roliga historier
  • skriva resedagbok
  • dela goda recept
  • visa sköna bilder
  • kämpa för myrans rätt mot stora starka grävlingen

Listan är oändlig, det viktiga är att vi håller den och vår vänskap levande! Alla vänner är så klart välkommna, man kan alldrig få för många eller för mycket av sina vänner.

Stor kram / Sara

3 Comments:

  • At 12:41 PM, Blogger kompisarna said…

    Sara min underbara!!! Vilken grej du fixat...nu kan vi ju träffas spirituellt och virtuellt på samma gång :-) Kvällens inlägg blir ett tips om hur man tar hand om ett trött huvud och ömmande hals....grönt te m eucalyptus honing...då klarar man d mesta!

    Puss kram o kärlek till mina kära vänner!
    /sanna

     
  • At 11:56 AM, Blogger kompisarna said…

    Ojojoj vilken strålande idé!!! Sara du är en underbaring! Känns riktigt högtidligt att skriva mina första rader i denna blogg! Att jag skulle bli en bloggare... det trodde jag aldrig! :0) Men nu ska jag ta mig i kragen och sätta igång och läsa statskunskap...
    so long bloggkompisar!

    Massor med kärlek! /Jennifer

     
  • At 1:26 PM, Blogger It´s all about me said…

    visste inte om bloggen förrän idag!!! Once Im in, Im never out...

     

Post a Comment

<< Home