kompisarnasblogg

Wednesday, January 03, 2007

Nytt år - nya möjligheter

Mina kära vänner!

Jag vill bara tacka er som var med för en fantastisk mysig, galen och rolig nyårsfest. Själva tolvslaget var i och för sig lite väl dramatiskt med alla raker som for åt olika håll - men vackert. Att fira att det blir nytt år igen känns alltid lite stort tycker jag, man tillfälle att tänka igenom vad som har hänt och vad man har åstakommit under ett helt år och samtidigt sätta upp nya mål för det som kommer. Ett ganska bra tillfälle för reflektion och eftertanke... Min stora önskan inför 2007 är ett harmoniskt år med mycket kärlek och tid för mina vänner. År 2006 var det mest kaotiska och turbulenta år jag någonsin haft rent känslomässigt som ni kanske vet och jag önskar jag slipper gå igenom något sånt igen. Kanske förde det något gott med sig ändå, jag har i alla fall lärt mig saker om mig själv... Och nu känns det verkligen att det är ljusare tider som har börjat. Inget ont utan gott menar jag.

Ett riktigt GOTT nytt år till er alla!

Kram / Sara

3 Comments:

  • At 1:26 PM, Blogger kompisarna said…

    Bra sagt snygging...

    /En hemlig beundrare..

     
  • At 7:44 AM, Blogger Afro said…

    Tack för en underbar nyårsfest Sara. Jag hoppas verkligen att 2007 blir som du önskar och det tror jag:) Vi ses snart! Kramar Ulle

     
  • At 1:08 PM, Blogger It´s all about me said…

    KRAM på dig Sara! Skönt att snacka massor idag. FÖr att komma till min blogg klickar du bara på "Annaluna" som står innan "said". Spara adressen på FAVORITER vetja så att du kan hålla dig a jour när jag åker nu på tisdag!!!

     

Post a Comment

<< Home